Heeft u een klacht?
Wij willen u zo goed mogelijk helpen. En dat u tevreden bent. Bent u toch niet tevreden over het werk van het ISBG? Of vindt u dat u niet netjes bent behandeld? Dan kunt u een klacht indienen.
Let op: verschil tussen klacht en bezwaar U kunt ontevreden zijn, omdat u geen tegemoetkoming heeft ontvangen. Die beslissing wordt gemaakt door de Sociale Verzekeringsbank (SVB). Als u denkt dat u toch recht heeft op de tegemoetkoming, kunt u bezwaar maken. Dat doet u bij de SVB. U leest op deze webpagina van het SVB hoe dat werkt. Als u niet tevreden bent over hoe u bent behandeld of over het werk van medewerkers van het ISBG, kunt u een klacht indienen. Lees hieronder hoe dat werkt. |
Bel ons over uw klacht
Heeft u een klacht? Bel dan eerst uw dossierbehandelaar. Die probeert uw klacht direct op te lossen. Lukt dit niet meteen? Of bent u niet tevreden met de uitkomst? Dan kunt u een officiƫle klacht indienen.
Klacht per formulier of brief
U kunt een officiƫle klacht indienen per brief of per email. Zet er duidelijk bij dat het om een klacht gaat.
Per post stuurt u de klacht naar:
ISBG
T.a.v. directie ISBG
Postbus 90405
2509 LK Den Haag
Per email stuurt u de klacht naar: [email protected]
Zodra we uw klacht ontvangen hebben, nemen we contact met u op.
Klachtenregeling
De complete klachtenregeling kunt u hier lezen. Daarin staan de precieze stappen vermeld volgens de klachtenregeling.